6 דברים שכדאי לדעת על דלתא איירליינס

דלתא היא חברת התעופה הגדולה ביותר בארה"ב ומציעה טיסות פנים ב -32 מדינות.

לדלתא יש נוכחות חזקה באירופה, אסיה ואפריקה, כך שתוכלו לנסוע למקומות רבים בעולם עם דלתא.

עם שיתופי הפעולה שלהם עם חברות תעופה אחרות, דלתא יכולה להציע למטיילים אפשרויות נוספות בעת הזמנת הטיולים.

מהן דלתא איירליינס?

דלתא איירליינס היא חברת תעופה בארצות הברית. יש לה את המטה שלה באטלנטה, ג'ורג'יה, וגם יש לה מטה בשדה התעופה ניו יורק-גארדדיה ובשדה התעופה לונדון הית'רו. דלתא איירליינס פועלת ליותר מ -160 יעדים בלמעלה מ -50 מדינות.

חברת דלתא איירליינס נוסדה ב- 18 בספטמבר 1927 עם מטוס אחד, מטוס פורד טרי-מוטור. היא החלה לפעול בשנה שלאחר מכן עם שני מסלולים בין מונטגומרי לאטלנטה ומונטגומרי ובירמינגהם. בשנת 1928 היא הפכה לציבורית ומכרה מניות מניות ב -10 דולר כל אחת.

דלתא איירליינס החלה את דרכה כמוביל אזורי קטן באמצעות ציוד עודף ממלחמת העולם השנייה מחיל האוויר של צבא ארצות הברית שטסה ממתקני טרמינל שבבעלות הרטספילד שדה באטלנטה, ג'ורג'יה לפני שעברה לשדה למברט בסנט לואיס מיזורי בשנת 1946 למוקד הראשון שלהם. לפעול שם לפני החזרה

דלתא איירליינס מפעילה מוקד בניו יורק וטיסות רבות ממרכזיה הגדולים בנמל התעופה הבינלאומי הרטספילד-ג'קסון אטלנטה, נמל התעופה הבינלאומי ג'ון קנדי ושדה התעופה הבינלאומי סינסינטי / צפון קנטקי.

דלתא מספקת שירות ליעדים מקומיים ובינלאומיים מאז שנות השישים. דלתא איירליינס מפעילה צי של יותר מ -900 מטוסים עם קהל לקוחות של 80 מיליון נוסעים המשרתים מדי שנה.

מהם חלק משירותי התעופה המדורגים ביותר בכל הזמנים?

דלתא איירליינס הייתה בחדשות מסיבות רבות בשנת 2021. מעיכובים וביטולים, ועד לשביתת טייס.

עם זאת, לחברת התעופה יש היסטוריה ארוכה של הצלחה בשירות לקוחות ושביעות רצון לקוחות.

חברת התעופה היא אחת מחברות התעופה האהובות ביותר בענף, עם דירוג ממוצע של 4.9 מתוך 5 כוכבים על למעלה מ -786 ביקורות במהלך 12 החודשים האחרונים עם דירוג שביעות רצון של 100% מהנוסעים.

מסקנה: השורה התחתונה בדלתא איירליינס

מהם השירותים הטובים ביותר של דלתא שדורגו על ידי לקוחות?

חברת התעופה שיש בה משהו לכולם – דלתא. עם שירות ותעריפים במיטבם, הם מציעים מגוון רחב של שירותים והטבות ללקוחותיהם.

חברת התעופה עם השירות המקיף ביותר והמחירים הזולים ביותר, דלתא נמצאת בראש רשימות רבות, כגון "חברת התעופה הטובה ביותר לנוסעי עסקים תכופים", "חברת התעופה הטובה ביותר לשירות ממדרגה ראשונה" ו"חברת התעופה הטובה ביותר להטלת מזוודות ".

דלתא מציעה מגוון רחב של שירותים הכוללים: תיקי צ'ק בחינם, עלייה למטוס עדיפות, ללא דמי שינוי ועוד לנוסעים שלה.

רוצה לבדוק על מחירי טיסות לארה"ב?