7 היעדים הטובים ביותר בעלות נמוכה לטיול בברצלונה

מהן הערים הטובות ביותר לביקור בתקציב?

יציאה לחופשה היא דרך מצוינת להתרחק מההמולה של חיי היומיום. אבל זה יכול להיות קשה למצוא יעד שמתאים לתקציב שלך. למרבה המזל, יש הרבה יעדים זולים בחוץ.

אחד המקומות הטובים ביותר לביקור בתקציב הוא בכל מקום באירופה. גם אם אתה לא מבקר בפריז, לונדון או רומא, אתה עדיין יכול לראות את כל הערים האלה בפחות מ -250 דולר לאדם.

היעד הזול הפופולרי ביותר הוא יפן. יש בו כמה מהנופים והתרבות המדהימים ביותר בעולם, ועדיין זולים לנופשים בתקציב.

מהי העלות הממוצעת של לינה בברצלונה?

ברצלונה היא אחד היעדים הפופולריים ביותר בספרד. יש לו קסם משלו שקשה למצוא בשום מקום אחר. חיי הלילה והתרבות של העיר הם ללא תחרות מה שהופך אותה ליעד אידיאלי לתיירות.

אם אתם מחפשים לינה במחירים סבירים, ברצלונה היא הבחירה הטובה ביותר עבורך. ברצלונה מציעה המון אפשרויות לינה בנקודות מחיר שונות, מה שמבטיח שתוכלו למצוא משהו שמתאים לתקציב שלכם.

מהן האטרקציות והפעילויות המובילות בברצלונה?

ברצלונה היא עיר מלאת תרבות ופעילויות חוצות. אנשים יכולים ללכת לחוף הים, ליהנות מטיול בעיר, לבקר במוזיאונים ובאתרים היסטוריים ולאכול מהאוכל הטוב ביותר בספרד. הוא גם מלא באטרקציות ופעילויות מובילות.

האטרקציות המובילות בברצלונה כוללות את לה סגרדה פמיליה, פארק גואל, קאזה מילה (לה פדררה), מוזיאון פיקאסו, רחוב פסג 'דה גראסיה לאמנות.

הפעילויות המובילות כוללות ביקור בבתי גאודי כמו קאסה באטלו או פארק גואל (הידוע כאחד הפארקים היפים באירופה), סיור בסירה בנהר מרנג'ו של ברצלונה כדי ליהנות מנופים יפים תוך למידה על ההיסטוריה הקטלאנית או ביקור בגן החיות של ברצלונה.

אילו מנות ספרדיות תמצאו בברצלונה וכמה זה עולה?

ברצלונה היא יעד פופולרי למטיילים המעוניינים ליהנות מטעימה קטנה של ספרד בעיר. אתה עשוי למצוא אוכל ספרדי בברצלונה, אבל קשה להיות בטוח בלי לשאול את המקומיים.

בברצלונה יש לכם מגוון רחב של מנות ספרדיות מהמסעדות המקומיות. העלות לכל מנה נעה בין 10 יורו ל -40 יורו. אתה יכול גם לנסות פאייה או טאפאס שהם בערך 8 יורו כל אחד.

היכן ניתן למצוא אוכל זול בקרבת מקום?

הרבה אנשים מחפשים אחר מזון זול בסביבתם. אספנו רשימה של מקומות בהם תוכלו למצוא ארוחות במחירים סבירים הנמצאים ממש מעבר לפינה.

היכן האוכל הכי זול קרוב אלי?

פיצה האט

מקדונלדס

KFC

בורגר קינג

רוצה לבדוק על מחירי טיסות לברצלונה?